^_^

Friday 2 December 2011

kamu, kamu, dan kamu semua yang bersama saya ^^

salam jumaat :))

Alhamdulillah sampai jugak kn ari jumaat..bnyk2 haru hari jumaat yang paling saya suka :D 

mulai start entry ni penggunaa aku* bertukar menjadi saya* huhu

x de sebab musabab laen melainkan supaya  ianya lebih sopan didengar hikhikhik..

(sebernanye saya dlm proses untuk menjadi muslimah yang baik..BUKAN la bermakna sebelum ni jaat..taakk cume ade azam utk menjadi lebih baikkk hehe)

okela x mo da membebel panjang entry special untuk introduce mereka2 yg sentiase bersama saya menghabiskan masa di dlm lab yg terchenta..hehe

kenalkan rakan seperjuangan saye


farid a.k.a TEDU 



ni NINA..maap nina puas da cri gamba yg oke.
mcm2 gaya ade.hehe.. x pe ni innocent je kan ;p 




ni HABIB yg khusyuk mempippete hehe



ZAFIRAH malu2 x nk pndg kamera ;pp (pdhal candid hehe)



 yg ijau NINA hot!hehe sebelah tu saye lerr..

~ ~tata~ ~ 

No comments:

Post a Comment